PROCÉS DE DIAGNÒSTIC

A cargo de Marta Robles
Formacion online | 1 horas

En aquesta píndola informativa Marta Robles, Directora Tècnica de la Federació Catalana d'Autisme ens guia a través del procés diagnòstic, ens explica les proves, els i les professionals implicades i desgrana les parts d'un informe per tal que puguem entendre el seu contingut alhora que fa recomanacions sobre una bona praxis i recomanacions a professionals i famílies.

Subtítols disponibles en castellà. 

***

En esta cápsula informativa, Marta Robles, Directora Técnica de la Federación Catalana de Autismo nos guía a través del proceso diagnóstico, nos explica las pruebas, los y las profesionales implicad@s y desgrana las partes de un informe para que podamos entender su contenido. También realiza recomendaciones sobre una buena praxis y recomendaciones a profesionales y familias.

Subtítulos disponibles en castellano. 

Horarios:
La durada de la píndola informativa és de 20 minuts.
Material necesario para asistir a la formacion y/o recomendaciones para los alumnos:
No és necessari cap material extra.
Idioma:
Català
Contacto:
Per a més informació o dubtes podeu contactar amb info@teaeduca.cat.
Formadores
Marta Robles

En referència a les persones dins l’espectre autista i les seves famílies, crec que estan augmentant sentiments d’autodeterminació i apoderament, i per tant crec que el futur de la intervenció va en aquestes línies, allunyant-se del model mèdic actual. Això també està molt relacionat amb l’augment a l’accés a la informació que el col·lectiu té, sobretot a nivell de xarxes socials: hi ha una comunitat esplèndida de famílies i persones amb autisme reivindicant els seus drets, fomentant l’ajuda mútua i l’intercanvi d’informació, demanant que se les escolti.

Un dels meus objectius és identificar i poder proposar accions per cobrir tant les necessitats del col·lectiu en sí i les seves famílies, com les necessitats de les entitats. El fet d’haver col·laborat amb entitats que ofereixen diferents serveis em permet tenir una idea clara de com poden ser aquestes necessitats, ja sigui en la infantesa com en l’edat adulta, a nivell escolar o laboral. Així mateix tinc una perspectiva antagonista però alhora equilibrada: per una part, aquesta perspectiva pot se força “mèdica”, per la meva formació, però també molt “social i neurodivergent” després d’anys acompanyant i escoltant a les persones del col·lectiu, les seves famílies i les diferents entitats de les que formen part.

És un plaer poder formar part del projecte TEAEduca.

Más información

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar tu experiencia y nuestros servicios, analizando la navegación en nuestro sitio web. Si continuas navegante consideraremos que aceptas su uso. Puedes obtener más información en nuestra Política de cookies.

Tancar text