Accés al diagnòstic TEA: infantil

A cargo de Marta Robles
Formacion online | 1 horas

Primera píndola informativa realitzada per la Directora Tècnica de la Federació Catalana d'Autisme, Marta Robles, on parla de les diferents vies d'accés al procés diagnòstic a Catalunya. 

Aquesta píndola té una duració aproximada de 5 minuts.

Subtítols disponibles en castellà.

La píndola és gratuïta però, per tal d'accedir al contingut, us hi heu d'inscriure. 

-

Primera cápsula informativa realizada por la Directora Técnica de la Federación Catalana de Autismo, Marta Robles, dónde habla de las diferentes vías de acceso al proceso diagnóstico en Cataluña. 

Esta cápsula tiene una duración aproximada de 5 minutos.

Subtítulos disponibles en castellano.  

La cápsula es gratuita pero, para acceder a su contenido, debéis inscribiros a la misma. 

Horarios:
La píndola té una duració d'aproximadament 5 minuts.
Material necesario para asistir a la formacion y/o recomendaciones para los alumnos:
No és necessari cap material.
Idioma:
Català
Contacto:
Per a més informació podeu contactar a info@teaeduca.cat
Formadores
Marta Robles

En referència a les persones dins l’espectre autista i les seves famílies, crec que estan augmentant sentiments d’autodeterminació i apoderament, i per tant crec que el futur de la intervenció va en aquestes línies, allunyant-se del model mèdic actual. Això també està molt relacionat amb l’augment a l’accés a la informació que el col·lectiu té, sobretot a nivell de xarxes socials: hi ha una comunitat esplèndida de famílies i persones amb autisme reivindicant els seus drets, fomentant l’ajuda mútua i l’intercanvi d’informació, demanant que se les escolti.

Un dels meus objectius és identificar i poder proposar accions per cobrir tant les necessitats del col·lectiu en sí i les seves famílies, com les necessitats de les entitats. El fet d’haver col·laborat amb entitats que ofereixen diferents serveis em permet tenir una idea clara de com poden ser aquestes necessitats, ja sigui en la infantesa com en l’edat adulta, a nivell escolar o laboral. Així mateix tinc una perspectiva antagonista però alhora equilibrada: per una part, aquesta perspectiva pot se força “mèdica”, per la meva formació, però també molt “social i neurodivergent” després d’anys acompanyant i escoltant a les persones del col·lectiu, les seves famílies i les diferents entitats de les que formen part.

És un plaer poder formar part del projecte TEAEduca.

Más información

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar tu experiencia y nuestros servicios, analizando la navegación en nuestro sitio web. Si continuas navegante consideraremos que aceptas su uso. Puedes obtener más información en nuestra Política de cookies.

Tancar text