Professora d’Història. Especialista Superior Universitària en Intervenció Educativa davant de Trastorns de l’Aprenentatge i Estratègies d’Inclusió Educativa. Diploma Superior en Necessitats Educatives i Pràctiques Inclusives en Trastorns de l’Espectre de l’Autisme. Inclusió Educativa i Diversitat. Trastorns del Llenguatge en l’infant, Abordatge Neuropsicològic. Especialització en TIC i Educació. Màster Iberoamericà en Integració de Persones amb Discapacitat. Diplomatura en Disseny Universal per l’Aprenentatge.
Realitza des de fa més de 15 anys diferents cursos d’especialització i assessorament en diferents àrees relacionades amb l’educació com són Adolescència, Ciències Socials, Convivència i tutories, Discapacitat i integració, Gestió, Metodologia o Tecnologia i comunicació.
Silvana Corso també ha fet diferents exposicions i conferències a nivell nacional i internacional. Ofereix assessorament per tal d’abordar el malestar educatiu actual. És docent-tutora i coordinadora de tutories a escoles. Autora de diferents articles i llibres referents a tutories, TIC i educació, metodologia, discapacitat i família.
El 2017 va ser finalista del Premi Global Teacher Prize de reconeixement a les millor pràctiques docents a arreu del món.