Llicenciat en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport per l’INEFC de Barcelona; Màster Universitari en Formació de Professorat a Secundaria (especialitat Educació Física) per la Universitat Ramón Llull-Blanquerna) i CertHE en Educació Especial i Autisme per la Canterbury Christ Church University d’Anglaterra.
Ha treballat com a Professor d’Educació Física i cap de departament de la Gretton School, centre d’Educació Especial per alumnat amb autisme a Cambridge (Anglaterra), així com en diversos centres educatius del departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya i al Maurick College a Holanda. En el terreny social ha treballat dins l’àmbit de l’educació social amb funcions de professional d’Educació Física al Departament de Justícia Juvenil de la Generalitat de Catalunya i com integrador social a través de l’Activitat Física a la YMCA & Supported Living Service, Cambridge (Anglaterra). És fundador i director d’INNCREDU (Growing Opportunities) iniciativa educativa per a la revisió dels models educatius i per fer front als reptes socials a través de l’Educació Física, l’Activitat Física i l’Esport a nivell comunitari. Com a part del projecte lidera plans de formació i conscienciació en autisme, intervencions educatives en centres educatius i clubs esportius, així com intervencions en origen domiciliàries i redacció de projectes de cohesió social a través de l’Activitat Física i l’Esport.
Ha participat com a ponent en diversos congressos internacionals i ha publicat diversos articles relacionats amb l’Educació Física, l’Activitat Física i l’Esport, amb especial atenció a la inclusió i el paper que juguen aquestes disciplines en relació amb la diversitat funcional psíquica i física i la transformació social.