La vida és un camí d’aprenentatge constant.
El meu primer contacte amb el TEA va ser fa 12 anys, des de llavors m’he anat formant i nodrint de qualsevol experiència que m’ha permès créixer com a professional i com a persona. Valoro el treball en equip i la feina ben feta.
M’agrada dedicar el meu temps lliure a la meva família i amics, si pot ser compartint un bon sobretaula. Em considero una persona empàtica, propera i segura de mi mateixa.
Tinc capacitat de lideratge i m'adapto bé a noves situacions. Soc resolutiva i eficient. Valoro el treball en equip i la feina ben feta. Considero de cabdal importància la coalimentació entre l'experiència professional i la formació/especialització.
Actualment traballant a la Fundació Autisme Mas Casadevall com a Educadora Social al Servei de Teràpia Ocupacional. Coordinadora i psicòloga del projecte TEAcompanyem dirigit a persones amb Trastorn de l'Espectre Autista.
FORMACIÓ
POSTGRAU EN ATENCIÓ PRECOÇ: INFÀNCIA I FAMÍLIA - UNIVERSITAT DE
BARCELONA (UB), BARCELONA. Finalització: Juny 2021
GRAU DE PSICOLOGIA — UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA (UOC),
BARCELONA. 2013- 2020
CFGS EN INTEGRACIÓ SOCIAL — INS SALVADOR SEGUÍ, BARCELONA - 2007-2009
BATXILLERAT HUMANÍSTIC - INS JOSEP BRUGULAT, BANYOLES - 2004-2007.
EXPERIÈNCIA LABORAL
PSICÒLOGA I COORDINADORA
PROJECTE TEAcompanyem · FUNDACIÓ AUTISME MAS CASADEVALL, SERINYÀ,
GIRONA
2021- ACTUALITAT
TEAcompanyem és una cartera de serveis dirgida a persones amb Trastorn de
l'Espectre Autista (TEA) i families per intentar donar resposta a les necessitats que
presenten.
EDUCADORA SOCIAL
FUNDACIÓ AUTISME MAS CASADEVALL, SERINYÀ, GIRONA,
2016-ACTUALITAT
Servei de Teràpia Ocupacional. A través de diferentes tasques es treballen aspectes
com la responsabilitat, el treball en equip, la gestió del temps, la motricitat o la
socializació.
INTEGRADORA SOCIAL
INS FREDERIC MARTÍ, PALAFRUGELL, GIRONA, 2015-2016
Les tasques principals que vaig dur a terme van ser les següents: control d’absentisme
escolar, reunions periòdiques amb la psicopedagoga i puntualment amb la
psicopedagoga i l’EAP, reunions amb el professorat i direcció. Coordinació de l’esbarjo i
control d’incidències. Gestió de conflictes i motivació/prevenció de conductes perilloses
o no acceptades. Classes particulars a un grup d’alumnes de 1er i 2on d’ESO.
ADMINISTRATIVA
VEDELLA BENCRIADA, BANYOLES, GIRONA, 2012-2017
Tasques administratives
EDUCADORA SOCIAL
FUNDACIÓ AUTISME MAS CASADEVALL, SERINYÀ, GIRONA, 2008-2012
Llars residència de la Fundació. Tasques enfocades a treballar habilitats per a la
autonomia personal i la socialització a través de la participació en la vida comunitaria de
la ciutat.